Meddelande från Folkare Fotoklubb

Hej Alla Fotovänner

Vi måste tyvärr ställa in vår redovisning av Färgbildssalongen Dalarna 2020 den 18/4, då vi anser att klubblokalen är för liten för att vistas i under rådande omständigheter.

Då Riksfototräffen 2020 också är inställd har vi tillgång till Konsthallen Avesta Bibliotek, (där vi brukar ha utställningen) under tiden 8/5 – 2/6, så vi kommer att hänga bilderna där.

Vi kommer dock inte att ha någon vernisage, men var och en som kan och vill är välkomna att på egen hand besöka Biblioteket.

Hoppas alla har förståelse för det tagna beslutet, och att vi får återgå till normala rutiner så fort som möjligt.

Vi ska försöka få ihop juryredovisning digitalt, och meddelar er om, när och var den kan finnas att se.

Utdelningen av Diplom och Plaketter kommer vi att lösa på något sätt.

Ha en fortsatt försiktig vår, och sköt om Er, så att vi kan ses senare.

Folkare Fotoklubb

Sekr / Jan Vestlund